HoOoM

HoOoM

وب سایت جهت دانلود نرم افزارهای مورد نیاز اندروید و رایانه
HoOoM

HoOoM

وب سایت جهت دانلود نرم افزارهای مورد نیاز اندروید و رایانه

نرم افزاری جهت باز کردن IP در l4i

  

نرم افزاری  برای افرادی که در مسنجر l4i بن ای پی شده اند  

برای دریافت نرم افزار با این peymanmail ای دی در ال۴ وای دی یاهو ttttpv@yahoo.com در تماس باشید   

DOWNLOAD

نظرات 8 + ارسال نظر
ali paeizan 1391/03/27 ساعت 01:18

سلام روانی خوبی کچل خدا لعنتت کنه ادم جرعت نداره به تو چیزی یاد بده چرا نرم افزار رو میزاری تو سایت اخه همین کارا رو میکنید دیگه هر روز روش جدیدی میاره برای بستن ای پی خب نزار در اختیار ملت اقا جون بزار خودشون برن راهش رو یاد بگیرن روزای اول ای پی میبست ما باز میکردیم الان شماره هار نمیدونم سی پیو با 20 تا روش میبنده کدومش رو باز کنیم یاد نده برادر یاد نده کار ما رو سخت تر نکن بمیری الهی که هر چی میگم ادم نمیشی لا اعصاب مصاب

باشه یاد نمیدم

محمد از جزیره قشم 1391/01/12 ساعت 10:08

سلام داداش ما که از این برنامه چیزی حالیمون نشد اگه یه اموزش کوچولو به صورت عکس ازش بزاری یه دنیا ممنون میشیملطفا اموزش بزاری به صورت عکس که عدد هاش رو چند تنظیم یا رو چی کلیک کنیم ممنون میشم بزارین منتظرتونم

محمد از جزیره قشم 1391/01/12 ساعت 10:05

سلام دوست عزیز من این برنامه رو از یه سایت دیگه ای گرفتم اما باز جواب نداد - لطفا رمزشو برام ایمل کنین ممنون میشم ببینم چی میشه

محمد از جزیره قشم 1391/01/11 ساعت 20:09

سلام داداشی* حال شما احوال شما * خوش میگزره من از یه سایت دیگه تونستم دانلود کنم بینم چی میشه اگه کار بکنه واویلااااااااااااااااااااااااااااااااااااا یه دنیا ممنون میشیم*ممنون بابت این همه برنامه که تو سایتتون گزاشتین همشون عالی بودحال کردم

داداش تو رو خدا اگه میشه رمزشو برام sms کن بخدا بد جور لازم دام 09386910585 نشد بهم ایمیلش کن

chahoo 1390/11/18 ساعت 21:36 http://ashoochahoo.blogdon.com

با سلام . من نزدیک به 1 سال هستش که (ای پی) من قفل کردن نمیدونم چه جوری تغیرش بدم . این آدرسی که گذاشتی نمیتونم الان به الفور دسترسی دلشته باشم . لطف کن واسم ایمیل کن ؟

سلام داداش خوبی ؟ داداش این رمز گذاشتی واسش میشه رمزش رو یا توی وبلاگم بزاری یا ایمیل کنی مرسی کار میکنه ؟ داداش یه چیز دیگه ادمین ای پی رو نمیبنده شماره سریال هارد رو میبنده البته مجازیش رو مرسی و بای

سلام من خودم الان با همین برنامه داخل ال۴ هستم رمزشو برات ایمیل میکنم

علی 1390/11/08 ساعت 11:57

کار میکنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.